Table of Contents
Misschien dan toch maar gaan voor een Samsung cinemasysteem gaan terwijl voorkeur bij Sonos ligt. Je wil niet bezig blijven met hdmi kabel erin en eruit, zoals je aangeeft (televisie opname bijwonen). Groet, Steve Cor bedankt! Dit betekent eigenlijk dat het niet optimaal werkt, het is een behoorlijke investering 899eur, de speakers komen er dan nog bij
Misschien dan toch maar gaan voor een Samsung cinemasysteem gaan terwijl voorkeur bij Sonos ligt. Je wil niet bezig blijven met hdmi kabel erin en eruit, zoals je aangeeft. Groet, Steve Ik ben er nog niet uit of het nu aan de SONOS of de SAMSUNG ligt. Ik heb een standaardreactie gekregen.
De oplossing voor mij is nu de Stroom van de arc af te halen, en hij doet het weer zoals het zou moeten - black friday televisie aanbiedingen. Ik heb gevraagd hoe dit nu intern verder opgepakt wordt en verwezen naar de community. Wordt vervolgd. Bedankt voor je reactie. Zou je eArc uit willen schakelen op de Tv? Test het daarna weer
Ik heb de vraag gisteren ook direct uitgezet aan Sonos, zodra ik hier reactie op krijg zal ik dit delen. Maandag ontvang ik de The Frame, werkelijk irritant dat ik geen bestelling (durf) te plaatsen voor de Arc. Met specialist Coolblue overigens ook gesproken over deze topic, op basis van hun reviews adviseren ze de Sonos Playbar, deze schjnt wel goed te werken icm The Frame.
Zie bijgaand bericht. Het probleem zit hem in de Tv. Samsung is zelf ook een onderzoek begonnen. wat is er op de televisie vanavond. Zij hebben als het goed is een nieuwe update uitgebracht. Uiteraard zullen wij onze ontwikkelaar ook op de hoogte brengen. Ik heb ook sinds 2 maanden de Q95T met de one cablebox. Eerst met de Playbar en sinds een paar weken de Arc
De enige oplossing is alles (tv/sonos/..) stroomloos maken en weer aanzetten. De Playbar heb ik nog maar niet verkocht. Als de problemen blijven, komt de Playbar weer terug. Ik lees dat er maanden geleden al gesproken werd over een update en samenwerking tussen Sonos en Samsung om het probleem op te lossen.
Samsung zegt in het voorjaar 2021 het earc probleem op te lossen. internet televisie abonnement. Of te wel duurt nog maanden! Zie bijgaande link naar Samsung forum. Enige wat helpt is via alle social media kanalen je ongenoegen uiten en een mail naar de CEO. Eis daarin een versnelde update. Het laatste bericht van samsung is: Community Manager3 uur geledenSamsung is bezig met een oplossing en de oorzaak is inmiddels bekend
Je kunt er in de tussentijd voor kiezen om de soundbar via een optische kabel aan te sluiten. Ik heb ook sinds 2 maanden de Q95T met de one cablebox. Eerst met de Playbar en sinds een paar weken de Arc. Al 1 keer gehad dat geluid helemaal weg was en de laatste tijd met grote regelmaat dat het geluid bij het aanzetten van de tv steeds om de paar seconden wegvalt.
De Playbar heb ik nog maar niet verkocht. 120 hz televisie. Als de problemen blijven, komt de Playbar weer terug. Ik lees dat er maanden geleden al gesproken werd over een update en samenwerking tussen Sonos en Samsung om het probleem op te lossen. Wanneer kunnen we die verwachten? Heb je de laatste tv update al uitgevoerd? Ik heb sindsdien geen problemen
Succes Vorige week zowel SONOS als de Samsung geüpgraded. Sindsdien (nog) geen probleem gehad. De Samsung update staat op hun site, is nog niet zichtbaar op de tv. Succes Mijn tv update automatisch. Huidige versie 1403. Nog wel even gekeken op Samsung site maar kan niet vinden of er een nieuwe update is.
Huidige versie 1403. Nog wel even gekeken op Samsung site maar kan niet vinden of er een nieuwe update is. Ook Sonos is up to date Je moet even via de website de update op een usb-stick zetten. televisie mediamarkt samsung. Versie 1460.9 van 8 december staat er nu. Deze op de box aansluiten en gaat dan updaten
Dank je (laser televisie). Ik ga het uit proberen
Hoi Mike, ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is de Arc gekoppeld aan een nwe Samsung. Heb van alles geprobeerd, maar zonder succes. televisie synoniem. Mocht iemand een oplossing hebben hoor ik dat ook graag! Thx, Teije Hoi Mike, ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is de Arc gekoppeld aan een nwe Samsung
Mocht iemand een oplossing hebben hoor ik dat ook graag! Thx, Teije Ik heb precies hetzelfde probleem, is dit nu al verholpen bij u? Wat bij mij helpt, is de hdmi verbinding tot stand brengen waarbij zowel tv als arc van het lichtnet af zijn gehaald (belgische televisie online). Nadat je hdmi connectie hebt gemaakt kun je beide weer begrijp ik dat het wachten op een update van Samsung is
Nadat je hdmi connectie hebt gemaakt kun je beide weer aansluiten. verder begrijp ik dat het wachten op een update van Samsung is. televisie in nederland sinds. Wordt aan ze. succes Ja dat helpt bij mij ook, als ik de HDMI kabel erin en eruit haal is het over. Ik dacht eerst dat het misschien aan de HDMI kabel kon liggen? De mensen van sonos zeiden tegen me dat ik op de Samsung tv de watch moest uitschakelen, dit ga ik nog even proberen
Uit het Samsung forum dialoog concludeer ik dat er een update moet komen om het duurzaam op te lossen. Daar zijn ze mee bezig in Korea Hoi, ik heb de q95t. Uit het Samsung forum dialoog concludeer ik dat er een update moet komen om het duurzaam op te lossen.
Ergens fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze klachten. Het helpt inderdaad om de tv en Arc van het lichtnet te halen. Dit is een tijdelijke oplossing want na een tijdje kan het zo weer terug komen (digitale televisie). Ik heb een Samsung tv: QE49Q64R dit is een nieuwe tv dit jaar gekocht uit modeljaar 2019.Ik begrijp van jullie dat er contact is geweest met Samsung over deze klacht? Dit is dus een bekende klacht bij hun waar een update voor gaat komen?? Samsung Frame 2020 65LS03T model met de nieuwe ARC ook dit probleem
Uitzetten helpt maar lijkt me geen oplossing Op dit moment lijkt bij mij probleem verholpen te zijn. Ik heb daar zelf niks voor gedaan. Misschien heeft de tv een update gehad. Hoe is het nu bij jullie? Ik heb een Samsung Q95t in combinatie met sonos Arc. Hb nu al.
K moet de arc stroomloos maken en weer aan. Voordat het weer normaal functioneert. HalloHeb het zelfde probleem als EulyIk heb de arc aan de Samaung Q90t hangen. En mijn geluid happert ook. Moet ook de arc van stroom gooien anders werkt helemaal niet meer - wanneer werd de eerste televisie uitgevonden. Hoop gauw op een udate want die is gewoon kloten zo
Dus volgens mij lag het aan de Arc. Arc teruggebracht en ingeleverd. Kreeg paar weken erna een volledig nieuwe Arc volgens mij. Heb het nu weer. Idd de HDMI eruit halen even wachten en er weer in lost het op. Maar om dat nu elke keer te moeten doen is niet echt wat je mag verwachten van zo’n duur apparaat.
Bij mij treedt het nog steeds af en toe op. Ook met een Samsung Q95T overigens. oekraïense televisie. Ik heb trouwens wel een twijfel of het aan de TV ligt, want als het probleem op treedt is het niet mogelijk om het geluid over de TV speakers te zetten. Hij komt steeds weer terug op de ARC
Het uitzetten van de ARC (en niet van de TV) verhelpt het probleem voor enige tijd (uren). Ik kan de ARC nog retourneren, maar ben wel verder super tevreden met het geluid (had hiervoor de Samsung soundbar 950). Hoi Robert, nee dit probleem is bij mij niet opgelost. Ik ga nog proberen Tv en Arc van de stroom af en dan de HDMI aansluiten en dan weer de stroom er op.
Geluid is geweldig maar dit gedoe met die Arc is niet goed (jeugdreeksen televisie). Ik heb ook dit exact dit probleem (65Q95T Samsung + ARC), maar zou wel graag van een Sonos medewerker horen op dit forum of zij de problemen herkennen en of het inderdaad aan Samsung ligt. Gevoelsmatig zou het aan de Sonos software moeten liggen, want ik krijg wel normaal geluid uit mijn TV
@Tim S Ik zie regelmatig goede inhoudelijk reacties van jou staan. Kan jij je licht hierop laten schijnen? Mijn ARC zit nog in de garantie periode, aangeschaft bij Sonos zelf en normaal heel tevreden over Sonos, maar dit probleem maakt het gebruik van de ARC wel erg frustrerend. Hoor heel graag van je! Ik heb ook exact hetzelfde probleem.
Heb hem nu optisch gekoppeld maar daar heb ik hem niet voor gekocht. afmeting 65 inch televisie. Ik vind het bijzonder dat de support van SONOS, wat toch een A merk is zeker quandaries, zijn klanten in de steek laat. Aanvulling bedoelde qua prijs is het zeker een A merk. Gekoppelde tV is een Q95T van Samsung
Navigation
Latest Posts
Radiologie Ganzendries
Cabinet De Radiologie Nivelles
Mobile Vikings Televisie